Madone SLR 6
Madone SLR 6 2019 to rasowa maszyna do ścigania o gwarantowanym wysokim komforcie jazdy, co osiągnięto dzięki regulowanej rurze górnej IsoSpeed wyposażonej w suwak umożliwiający precyzyjne dostosowanie ramy do indywidualnych potrzeb. Mamy tu do czynienia z wyczynowym osprzętem i kołami, do tego w wersji DISC dochodzą niezawodne w każdych warunkach hydrauliczne hamulce tarczowe. Te komponenty plus najlżejsza w ofercie Treka rama z włókna węglowego OCLV z serii 700 sprawiają, że jest to optymalny wybór dla każdego, kto chce powiększyć swoją kolekcję pucharów i medali.
Teraz już wiadomo, że najszybsza na świecie maszyna jest jeszcze szybsza — nowa rama Madone SLR po modernizacji jest najbardziej aerodynamiczną ramą w historii.
Najważniejsze zalety tego modelu? Oto one:
* Regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej pozwala wyregulować pochłanianie nierówności i jest zabezpieczony elastomerem, więc nawet przy najbardziej miękkim ustawieniu amortyzacji nie ma ryzyka, że rama nieznośnie "zmięknie", powodując efekt skakania na siodełku.
* Hamulce tarczowe zapewniają lepszą skuteczność hamowania i zostawiają dodatkowy prześwit na szersze i stabilniejsze opony
* Oddzielna kierownica i wspornik z aerodynamiczną płytką czołową z włókna węglowego zapewniają rozbudowaną możliwość regulacji, bez kompromisów na właściwościach aerodynamicznych.
* Maszt podsiodłowy Madone z mikroregulacją ma wbudowane mocowanie na światło tylne Bontrager Flare RT
Trek Madone SLR 6 Disc – cena od 29 199 złotych
Rama: Włókno węglowe OCLV Serii 700, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), regulowany rozdzielacz IsoSpeed Madone, maszt podsiodłowy z mikroregulacją, zwężana główka ramy, wkład suportu BB90, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 mm, ukryte prowadzenie linek i kabli, centrum sterowania, precyzyjne umiejscowienie bidonu, prowadnica łańcucha Aero 3S, kompatybilność z DuoTrap S
Widelec: Madone KVF w całości z włókna węglowego pod hamulce tarczowe, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, haki z włókna węglowego, ukryte prowadzenie linek i kabli, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 mm
Koła: Bontrager Aeolus Comp 5 Disc Tubeless Ready, oś przelotowa 12 mm
Opony Bontrager R3 Hard-Case Lite 700x25c
Hamulce: Tarczowe hydrauliczne flat mount Shimano Ultegra
Napęd:
Korba Shimano Ultegra, 50/34 (kompakt)
Kaseta Shimano Ultegra 11-28, 11-biegowa
Przerzutki: Shimano Ultegra
Waga roweru w rozmiarze 56 – 8,38 kg
Podstawowo dostępne są następujące wersje kolorystyczne:
Trek Madone SLR 6 w wersji z hamulcami szczękowymi – cena: od 26 999 złotych
Rama: Włókno węglowe OCLV Serii 700, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), regulowany rozdzielacz IsoSpeed Madone, maszt podsiodłowy z mikroregulacją, zwężana główka ramy, wkład suportu BB90, hamulce szczękowe z bezpośrednim mocowaniem, ukryte prowadzenie linek i kabli, centrum sterowania, precyzyjne umiejscowienie bidonu, aerodynamiczna prowadnica łańcucha Aero 3S, kompatybilność z Duo Trap S, oś przelotowa 12 mm
Widelec: Madone KVF całkowicie z włókna węglowego, rura sterowa z włókna węglowego, haki koła z włókna węglowego, zintegrowany hamulec Madone
Koła: Bontrager Aeolus Comp 5 Tubeless Ready
Opony Bontrager R3 Hard-Case Lite, 700x25c
Napęd:
Korba Shimano Ultegra, 50/34 (kompakt)
Kaseta Shimano Ultegra 11-28, 11-biegowa
Przerzutki: Shimano Ultegra
Hamulce: Aerodynamiczne Madone, zintegrowane
Waga roweru w rozmiarze 56 – 7,84 kg
Podstawowo dostępne są wersje kolorystyczne takie same jak w przypadku wersji z hamulcami tarczowymi:
Istnieje oczywiście możliwość zaprojektowania własnej maszyny w programie Project One, czyli wybrania własnego unikalnego koloru oraz komponentów.
Poniżej tabela, która pomoże dobrać rozmiar roweru do wzrostu: