Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Trek Domane SLR 2017

Szosówki o podwyższonym komforcie jazdy na nierównym terenie powstały głównie z myślą o poprawieniu wyników w wyścigach takich jak Flandria czy Roubaix. Producenci rowerów również biorą udział w wyścigu, z ich strony technologicznym, aby zapewnić swoim zawodnikom przewagę ułamków sekund na wagę złota. Trek nie pozostawał w tyle, a jego rozwiązania z pewnością należą do najciekawszych w tej kategorii.

domane 3

Trek Domane to rower, który już w pierwszej generacji okrzyknięty został najpłynniej jeżdżącym jednośladem wszechczasów. Zaprojektowany z aktywnym udziałem kolarzy teamu Trek-Segafredo od początku zbierał nagrody branżowe, jak i pomagał zawodnikom łamać kolejne bariery na zdradzieckim pave. Rocznik 2017 to dla Domane kolejny krok w stronę rowerowej nieśmiertelności - to nowoczesność i technologia współgrające z pięknem wzornictwa i niesamowitymi wrażeniami z jazdy.

 

Na wyjątkowość Domane składają się następujące elementy: rozdzielacze IsoSpeed, zwiększony prześwit, długodystansowa geometria, oraz konstrukcja Power Transfer.

 

IsoSpeed jest to rozwiązanie, które Trek wykorzystuje z każdym sezonem w coraz większej ilości modeli, ale system ten w oryginale powstał z myślą o Domane. IsoSpeed to łożyska oddzielające rurę podsiodłową i sterową od reszty konstrukcji, co pozwala im na pewien zakres pracy w poziomie, a co za tym idzie - pochłanianie wstrząsów wynikających z nierównej nawierzchni. W modelach Domane 2017 tylny rozdzielacz ma możliwość regulowania twardości, przedni zaś zapewnia tłumienie nawet do 10% na kierownicy. W połączeniu ze sobą, te dwa łożyska dają największy możliwy komfort, bez konieczności kompromisu. Cały zestaw zawiera jeszcze kierownicę Bontrager IsoCore, której unikalna konstrukcja z karbonu i znajdującego się wewnątrz kompozytu gumowego niweluje nawet do 20% wibracji wysokiej częstotliwości na kierownicy.

 

Zwiększony prześwit również poprawia właściwości jezdne, oraz komfort użytkowania. W modelach Domane SLR z hamulcami szczękowymi maksymalny rozmiar opony to 28c, a w wersjach z tarczówkami zmieścimy nawet 32c.

 

Warto wspomnieć też o geometrii Domane, która nie tylko dostosowana jest do najbardziej ekstremalnych dystansów, ale również wzbogacono ją o rozwiązanie Power Transfer, czyli taką optymalizację nachylenia główki do szerokości supportu i grubości rury dolnej, która zapewnia maksymalne przeniesienie mocy. Dzięki temu rower doskonale przyspiesza na nierównościach, pozostawiając konkurencję w tyle.

domane2

Domane 2017 dostępny jest w wielu wersjach wyposażenia. Zakres cenowy jest bardzo szeroki, począwszy od modeli aluminiowych ALR na mechanicznym osprzęcie, aż do najwyższego modelu SLR 9 wykonanego z włókna węglowego OCLV 600 i wyposażonego w najnowocześniejsze przerzutki bezprzewodowe SRAM Red eTap.

 

W testowaniu najnowszej generacji Domane udział brał legendarny Spartacus, Fabian Cancellara. Czy potrzebna jest jakakolwiek inna rekomendacja?

Domane SLR dostępny jest w następujących wariantach:


Domane_SLR_10_RSL
Domane SLR 10 Race Shop Limited
Cena detaliczna 52 999 PLN

Rama: włókno węglowe OCLV 700, przedni IsoSpeed, tylny IsoSpeed regulowany, E2, BB90, Power Transfer Construction, wewnętrzne prowadzenie linek, prowadnica łańcucha 3S, kompatybilny z DuoTrap S, maszt podsiodłowy Ride Tuned || Widelec: Domane z włókna węglowego, E2, bezpośrednie mocowanie hamulca || Koła: Bontrager Aeolus 5 D3 Tubular RSL || Szytki: Bontrager R4 Classic, 28c || Napęd: Pełna grupa Shimano Dura-Ace Di2 || Siodło: Bontrager Affinity Pro, carbon rails || Sztyca: maszt podsiodłowy Bontrager Ride Tuned offset 20mm, włókno węglowe || Kierownica: Bontrager Pro IsoCore VR-CF 31,8mm || Mostek: Bontrager XXX, carbon OCLV, 31,8mm, 7 stopni || Stery: uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1,1/8'', dół 1,5'' || Masa: 56cm - 6.82kg

Domane_SLR_9
Domane SLR 9
Cena Detaliczna: 42 999 PLN

Rama: włókno węglowe OCLV 600, przedni IsoSpeed, regulowany tylny IsoSpeed, E2 BB90, Power Transfer Construction, wewnętrzne prowadzenie linek, prowadnica łańcucha 3S, kompatybilny z DuoTrap S, maszt podsiodłowy Ride Tuned || Widelec: Domane z włókna węglowego, E2, hamulce z mocowaniem bezpośrednim || Koła: Bontrager Aeolus 3 Tubeless Ready D3 || Opony: Bontrager R3 Hard-Case Lite, 120tpi, stopka z poliamidu, 28c || Napęd: pełna grupa Shimano Dura-Ace Di2 Domane SLR 9 dostępne również z napędem SRAM eTap w cenie 43 999 PLN || Siodło: Bontrager Affinity Pro, carbon rails || Sztyca: Bontrager Ride Tuned, carbon, offset 20mm || Kierownica: Bontrager Pro IsoCore VR-CF, 31,8mm || Mostek: Bontrager Pro, 31,8mm, 7 stopni || Stery: uszczelniane łożyska maszynowe góra 1-1/8'', dół 1,5'' || Hamulce: Bontrager Speed Stop direct mount || Masa: 56cm - 6.86kg
Domane_SLR_8
Domane SLR 8
Cena Detaliczna 26 999 PLN
Rama: 
włókno węglowe OCLV 600, przedni IsoSpeed, regulowany tylny IsoSpeed, E2 BB90, Power Transfer Construction, wewnętrzne prowadzenie linek, prowadnica łańcucha 3S, kompatybilny z DuoTrap S, maszt podsiodłowy Ride Tuned || Widelec: Domane z włókna węglowego, E2, hamulce z mocowaniem bezpośrednim || Koła: Bontrager Paradigm Elite Tubeless Ready || Opony: Bontrager R3 Hard-Case Lite 120tpi, stopka z poliamidu, 28c || Napęd: Pełna grupa Shimano Dura-Ace || Siodło: Bontrager Affinity Elite, titanum ralis || Sztyca: Bontrager Ride Tuned, carbon, offset 20mm || Kierownica: Bontrager Pro IsoCore VR-CF, 31,8mm || Mostek: Bontrager Pro, 31,8mm, 7 stopni || Stery: uszczelniane łożyska maszynowe góra 1-1/8'', dół 1,5'' || Hamulce: Bontrager Speed Stop direct mount || Masa: 56cm - 7.09 kg
Domane_SLR_7_Disc
Domane SLR 7 Disc
Cena Detaliczna: 26 999 PLN
Dostępna również wersja z SLR 7 z hamulcem tradycyjnym: 24 999 PLN

Rama: włókno węglowe OCLV 600, przedni IsoSpeed, regulowany tylny IsoSpeed, hamulce tarczowe flat mount, E2 BB90, Power Transfer Construction, wewnętrzne prowadzenie linek, prowadnica łańcucha 3S, kompatybilny z DuoTrap S, maszt podsiodłowy Ride Tuned || Widelec: widelec z włókna węglowego pod hamulce tarczowe Domane, E2, oś przelotowa 12mm || Koła: Bontrager Affinity Comp Tubeless Ready Disc || Opony: Bontrager R3 Hard-Case Lite, 120tpi, stopka z poliamidu, 32c || Napęd: grupa Shimano Ultegra Di2 z manetkami R785 || Siodło: Bontrager Affinity Elite, titanum ralis || Sztyca: Bontrager Ride Tuned, carbon, offset 20mm || Kierownica: Bontrager Pro IsoCore VR-CF, 31,8mm || Mostek: Bontrager Pro, 31,8mm, 7 stopni || Stery: uszczelniane łożyska maszynowe góra 1-1/8'', dół 1,5'' || Hamulce: hydrauliczne Shimano RS805 typu Flat Mount || Masa: 56cm - 8.3kg
Domane_SLR_6_Disc
Domane SLR 6 Disc
Cena Detaliczna: 21 999 - 23 999 PLN
Dostępna również wersja SLR 6 z hamulcem tradycyjnym: 19 999 - 21 999 PLN

Rama: włókno węglowe OCLV 600, przedni IsoSpeed, regulowany tylny IsoSpeed, hamulce tarczowe flat mount, E2 BB90, Power Transfer Construction, wewnętrzne prowadzenie linek, prowadnica łańcucha 3S, kompatybilny z DuoTrap S, maszt podsiodłowy Ride Tuned || Widelec: widelec z włókna węglowego pod hamulce tarczowe Domane, E2, oś przelotowa 12mm || Koła: Bontrager Affinity Comp Tubeless Ready Disc || Opony: Bontrager R3 Hard-Case Lite, 120tpi, stopka z poliamidu, 32c || Napęd: grupa Shimano Ultegra z manetkami R685 || Siodło: Bontrager Affinity Elite, titanum ralis || Sztyca: Bontrager Ride Tuned, carbon, offset 20mm || Kierownica: Bontrager Pro IsoCore VR-CF, 31,8mm || Mostek: Bontrager Pro, 31,8mm, 7 stopni || Stery: uszczelniane łożyska maszynowe góra 1-1/8'', dół 1,5'' || Hamulce: hydrauliczne Shimano RS805 typu Flat Mount || Masa: 56cm - 8.3 kg



Tabela dopasowania rozmiaru:
IMG_2006

 

 

Facebook

Kontakt

Warszawa - Branickiego 10 (Miasteczko Wilanów)
tel: 22 22 55 705
Warszawa - Bitwy Warszawskiej 1920 r. 23
tel: 22 374 55 29
Warszawa - Al. KEN 49
tel: 22 405 80 45 
 Warszawa- Ostrobramska 64
 tel: 22 612 50 04
Warszawa - Rzeczypospolitej 24e (Miasteczko Wilanów)
tel: 22 224 44 44 


 
Kontakt mail: airbike@airbike.pl