Trek Madone to rower legendarny i z pewnością najbardziej rozpoznawalny model szosowy marki z Wisconsin. Jest to również rower, który jako jeden z pierwszych na świecie oferował całkowitą integrację kokpitu i okablowania, co w połączeniu z najlepszą aerodynamiką i rozwiązaniami poprawiającymi komfort jazdy daje niebagatelną przewagę - maszynę głodną zwycięstw, która otworzy przed Tobą nowe możliwości.
Madone to według wielu najlepszy rower szosowy na rynku, ale co sprawia, że jest wyjątkowy? Przede wszystkim jest to integralność jego konstrukcji. Aerodynamiczna rama została zaprojektowana w taki sposób, by umożliwić ukrycie wszystkich wystających elementów ,aby nie przerywały swoją obecnością opływowości całego systemu. Efekt ten osiągnięto przede wszystkim dzięki integracji okablowania w kokpicie. Wszystkie linki prowadzone są wewnętrznie przez kierownicę i mostek, które stanowią jedną bryłę. Warto pamiętać, że w Madone wymiana mostka wiąże się z koniecznością wymiany również kierownicy - bardzo ważny jest więc odpowiedni fitting.
Na aerodynamikę Madone wpływają też specjalnie zaprojektowane hamulce Bontrager, które umiejscowione są na ramie w taki sposób, że stają się jej integralną częścią, zamiast być poprostu dokręconymi elementami. Widelec również zaprojektowany został z myślą o zminimalizowaniu oporu powietrza i w miejscu łączenia z główką ramy jego górne krawędzie ukryte są pod klapami, które otwierają się przy skręcie.
W Madone zastosowano rozdzielacz IsoSpeed, czyli łożysko znajdujące się miejscu łączenia się masztu podsiodłowego z rurą górną. Pozwala ono na pracę masztu w płaszczyźnie poziomej, co w praktyce oznacza bardzo efektywne pochłanianie drgań - jest to rozwiązanie znane z modeli typu endurance Treka i znacznie poprawia komfort jazdy.
Zobacz wideoprezentację Madone w limitowanej wersji Spartacus:
Trek Madone 9.2
Cena Detaliczna: 25 999 - 27 999 PLN
Rama: włókno węglowe OCLV 600, profil rur KVF, Madone IsoSpeed, maszt podsiodłowy z mikroregulacją, E2, BB90, ukryte prowadzenie linek, centrum sterowania, precyzyjne umiejscowienie bidonu, aerodynamiczna prowadnica łańcucha 3S, kompatybilna z DuoTrap S Widelec: Madone KVF całkowicie z włókna węglowego, E2, haki koła z włókna węglowego, zintegrowany hamulec i wspornik Koła: Bontrager Aura TLR Opony: Bontrager R3 Hard-Case Lite, 120tpi, 25c Napęd: Shimano Ultegra, korba 50/34 Siodło: Bontrager Montrose Elite Sztyca: maszt podsiodowy Ride Tuned z włókna węglowego z mikroregulacją, offset 25mm Kierownica: zintegrowana kierownica/mostek Madone, profil KVF, ukryte prowadzenie linek, włókno węglowe OCLV, mostek 7 stopni, aerodynamiczna kieszeń w górnej zatyczce sterów Stery: Madone, zintegrowane, uszczelnione, nierdzewne łożyska maszynowe Hamulce: zintegrowane Masa: 56cm - 7.58kg
Trek Madone 9.5
Cena Detaliczna: 36 999 PLN Rama: włókno węglowe OCLV 600, profil rur KVF, Madone IsoSpeed, maszt podsiodłowy z mikroregulacją, E2, BB90, ukryte prowadzenie linek, centrum sterowania, precyzyjne umiejscowienie bidonu, aerodynamiczna prowadnica łańcucha 3S, kompatybilna z DuoTrap S Widelec: Madone KVF całkowicie z włókna węglowego, E2, haki koła z włókna węglowego, zintegrowany hamulec i wspornik Koła: Vision Metron 40 LTD Opony: Bontrager R3 Hard-Case Lite, 120tpi, 25c Napęd: Shimano Dura-Ace, korba 50/34 (dostępna też wersja na Ultegrze Di2 w tej samej cenie) Siodło: Bontrager Montrose Elite Sztyca: maszt podsiodowy Ride Tuned z włókna węglowego z mikroregulacją, offset 25mm Kierownica: zintegrowana kierownica/mostek Madone, profil KVF, ukryte prowadzenie linek, włókno węglowe OCLV, mostek 7 stopni, aerodynamiczna kieszeń w górnej zatyczce sterów Stery: Madone, zintegrowane, uszczelnione, nierdzewne łożyska maszynowe Hamulce: zintegrowane Masa: 56cm - 7.32kg
Trek Madone 9.9
Cena Detaliczna: 47 999 PLN Rama: włókno węglowe OCLV 600, profil rur KVF, Madone IsoSpeed, maszt podsiodłowy z mikroregulacją, E2, BB90, ukryte prowadzenie linek, centrum sterowania, precyzyjne umiejscowienie bidonu, aerodynamiczna prowadnica łańcucha 3S, kompatybilna z DuoTrap S Widelec: Madone KVF całkowicie z włókna węglowego, E2, haki koła z włókna węglowego, zintegrowany hamulec i wspornik Koła: Bontrager Aeolus 5 D3 TLR Opony: Bontrager R4 Hard-Case Lite, 120tpi, 25c Napęd: Shimano Dura-Ace Di2, korba 50/34 Siodło: Bontrager Montrose Pro Sztyca: maszt podsiodowy Ride Tuned z włókna węglowego z mikroregulacją, offset 25mm Kierownica: zintegrowana kierownica/mostek Madone, profil KVF, ukryte prowadzenie linek, włókno węglowe OCLV, mostek 7 stopni, aerodynamiczna kieszeń w górnej zatyczce sterów Stery: Madone, zintegrowane, uszczelnione, nierdzewne łożyska maszynowe Hamulce: zintegrowane Masa: 56cm - 6.87kg
Trek Madone Race Shop Limited
Rower identyczny jak zawodnicze używane przez team Trek-Segafredo
Rama wykonywana ręcznie w fabryce TREK w Waterloo, Wisconsin.
Cena Detaliczna: 56 999 PLN Rama: włókno węglowe OCLV 700, profil rur KVF, Madone IsoSpeed, maszt podsiodłowy z mikroregulacją, E2, BB90, ukryte prowadzenie linek, centrum sterowania, precyzyjne umiejscowienie bidonu, aerodynamiczna prowadnica łańcucha 3S, kompatybilna z DuoTrap S Widelec: Madone KVF całkowicie z włókna węglowego, E2, haki koła z włókna węglowego, zintegrowany hamulec i wspornik Koła: Bontrager Aeolus 5 D3 TLR Opony: Bontrager R4 Hard-Case Lite, 120tpi, 25c Napęd: Shimano Dura-Ace Di2, korba 53/39 Siodło: Bontrager Montrose Pro Sztyca: maszt podsiodowy Ride Tuned z włókna węglowego z mikroregulacją, offset 25mm Kierownica: zintegrowana kierownica/mostek Madone, profil KVF, ukryte prowadzenie linek, włókno węglowe OCLV, mostek 7 stopni, aerodynamiczna kieszeń w górnej zatyczce sterów Stery: Madone, zintegrowane, uszczelnione, nierdzewne łożyska maszynowe Hamulce: zintegrowane Masa: 56cm - 6.77kg