Trek Silque 2017
To nieprawda, że najnowsze i najlepsze rozwiązania techniczne nigdy nie pojawiają się w rowerach damskich. Projektanci Treka są świadomi, że wraz z ewolucją sportów wytrzymałościowych, zmieniło się zapotrzebowanie na rowery budowane od początku z myślą o kobietach, oraz że nie mogą one być kompromisem, czy tylko inaczej pomalowanymi kopiami rowerów męskich. Zgodnie z tą filozofią powstał model Silque, czyli czerpiący z Domane wyczynowy rower damski o zwiększonym komforcie.
Silque to rower, któremu linii i wyposażenia pozazdrościłby niejeden model męski a naszym zdaniem jest to maszyna charakteryzująca się jedną z najpiękniejszych linii w całej branży. Silque stworzony został tak, by zachwycać, oraz by zwyciężać - niczym nie ustępuje męskim konkurentom. Silque to rowery karbonowe oparte na włóknie węglowym OCLV. W konstrukcji ram zastosowano podejście WSD (Women’s Specific Design), czyli geometria roweru i punkty kontaktu z ciałem zostały dopasowane w taki sposób, by idealnie pasować do kobiecej sylwetki i budowy ciała, czyli inaczej położonego środka ciężkości i naturalnej pozycji. WSD zapewnia pełną moc i komfort.
W modelach Silque zastosowano rozwiązanie znane ze sztandarowych modeli męskich, czyli rozdzielacz IsoSpeed. Jest to łożysko umieszczone między rurą podsiodłową a górną, które pozwala na pracę sztycy i siodła w poziomie. Dzięki takiemu rozdzieleniu sztycy od reszty ramy otrzymujemy bardzo skuteczne pochłanianie drgań. Modele S wyposażone są w jeden rozdzielacz IsoSpeed z tyłu, SLR natomiast w dwa. Drugi oddziela kierownicę od reszty ramy, skutecznie niwelując wibracje przenoszone na nadgarstki i łokcie przy jezdzie po nierównej nawierchni. W modelach SLR łożyska IsoSpeed pozwalają na regulację poziomu tłumienia.
Wszystkie modele Silque napędzają grupy Shimano, począwszy od Tiagry, a kończywszy na Ultegrze Di2.
Trek Silque S4
Cena Detaliczna: 7 999 PLN
Rama: włókno węglowe OCLV 400, IsoSpeed dostosowany do WSD, E2, BB90, chowane mocowania błotników, prowadnica łańcucha 3S, kompatybilna z DuoTrap Widelec: szosowy Trek z włókna węglowego, E2 Koła: Bontrager TLR Opony: Bontrager R1 Hard-Case Lite, 25c Napęd: Shimano Tiagra Siodło: Bontrager Ajna Comp Sztyca: Bontrager z włókna węglowego, offset 8mm Kierownica: Bontrager Comp VR-S Mostek: Bontrager Elite, 7 stopni Hamulce: Shimano Tiagra Masa: 52cm - 8.74 kg
Trek Silque S 5
Cena Detaliczna: 8 799 PLN
Rama: włókno węglowe OCLV 400, IsoSpeed dostosowany do WSD, E2, BB90, chowane mocowania błotników, prowadnica łańcucha 3S, kompatybilna z DuoTrap Widelec: szosowy Trek z włókna węglowego, E2 Koła: Bontrager TLR Opony: Bontrager R1 Hard-Case Lite, 25c Napęd: Shimano 105 Siodło: Bontrager Ajna Comp Sztyca: Bontrager z włókna węglowego, offset 8mm Kierownica: Bontrager Comp VR-S Mostek: Bontrager Elite, 7 stopni Hamulce: Shimano 105 Masa: 52cm - 8.54 kg
Trek Silque S 6
Cena Detaliczna: 10 999 PLN
Rama: włókno węglowe OCLV 400, IsoSpeed dostosowany do WSD, E2, BB90, chowane mocowania błotników, prowadnica łańcucha 3S, kompatybilna z DuoTrap Widelec: szosowy Trek z włókna węglowego, E2 Koła: Bontrager TLR Opony: Bontrager R1 Hard-Case Lite, 25c Napęd: Shimano Ultegra Siodło: Bontrager Ajna Comp Sztyca: Bontrager z włókna węglowego, offset 8mm Kierownica: Bontrager Comp VR-S Mostek: Bontrager Elite, 7 stopni Hamulce: Shimano Ultegra Masa: 52cm - 8.20 kg
Trek Silque SLR 6
Cena Detaliczna: 19 999 PLN
Rama: włókno węglowe OCLV 600, przedni IsoSpeed i tylny IsoSpeed regulowany dostosowany do WSD, E2, BB90, budowa Power Transfer, chowane mocowania błotników, wewnętrzne prowadzenie linek, prowadnica łańcucha 3S, kompatybilna z DuoTrap S, maszt podsiodłowy Ride Tuned Widelec: Silque
z włókna węglowego, E2 Koła: Bontrager Paradigm Comp TLR Opony: Bontrager R3 Hard-Case Lite, 25c Napęd: Shimano Ultegra Siodło: Bontrager Ajna Elite Sztyca: maszt podsiodłowy Ride Tuned, offset 20mm Kierownica: Bontrager Pro IsoCore VR-SF Mostek: Bontrager Pro, 7 stopni Hamulce: Shimano Ultegra, direct mount Masa: 52cm - 7.54 kg
Trek Silque SLR 7
Cena Detaliczna: 24 999 PLN
Rama: włókno węglowe OCLV 600, przedni IsoSpeed i tylny IsoSpeed regulowany dostosowany do WSD, E2, BB90, budowa Power Transfer, chowane mocowania błotników, wewnętrzne prowadzenie linek, prowadnica łańcucha 3S, kompatybilna z DuoTrap S, maszt podsiodłowy Ride Tuned Widelec: Silque z włókna węglowego, E2 Koła: Bontrager Paradigm Comp TLR Opony: Bontrager R3 Hard-Case Lite, 25c Napęd: Shimano Ultegra Di2 Siodło: Bontrager Ajna Elite Sztyca: maszt podsiodłowy Ride Tuned, offset 20mm Kierownica: Bontrager Pro IsoCore VR-SF Mostek: Bontrager Pro, 7 stopni Hamulce: Shimano Ultegra, direct mount Masa: 52cm - 7.49 kg