Trek Super Commuter+
Jesteś pewien że do pracy czy na lunch z przyjaciółmi chcesz jechać samochodem i gnić w korkach wśród otyłych samochodowych furiatów? Pod koniec zeszłego roku pojawiły się plotki, że Trek ma zamiar wprowadzić w z tym sezonem zupełnie nowy model. Ten moment właśnie nadszedł, marka z Wisconsin z dumą prezentuje swoje najnowsze, niebagatelne dziecko: Super Commuter+. Miejski rower ze wspomaganiem elektrycznym, który naszym skromnym zdaniem miażdży konkurencję nie tylko pod względem wzornictwa.
Super Commuter+ to kulminacja 15 lat doświadczenia na rynku rowerów ze wspomaganiem elektrycznym. Pamiętamy raczej zabawne początki tego trendu, oraz to jak ewoluował przez lata, ostatnio stając się czymś wreszcie możliwym do zaakceptowania jako norma. Skończyły się czasy dziwacznych ram i obijania kolan o baterię przyklejoną do rury dolnej. Nadeszła dobra zmiana.
Co wyróżnia ten rower, poza pięknym wzornictwem? Przede wszystkim jest to kompletny pakiet, do którego nie potrzebne są żadne dodatkowe wydatki. Super Commuter+ wyposażony jest we wszystkie konieczne akcesoria: błotniki, uchwyt na bagażnik, zintegrowane oświetlenie zasilane z tej samej baterii co napęd. Wystarczy wsiąść i pojechać. Poza tym SC+ to zgodny z obecnymi standardami rower ze wspomaganiem: silnik Bosch Performance CX o mocy 250W znajduje się w supporcie, a bateria zintegrowana jest z rurą dolną w elegancji i ergonomiczny sposób. Za przełożenia odpowiada przerzutka Shimano XT ze sprzęgłem, obsługująca 11-rzędową kasetę. Rama roweru wykonana jest z hydroformowanego aluminium, a widelec z włókna węglowego. Całość postawiono na kołach 650b z ogumieniem SuperMoto marki Schwalbe. Zestaw kompletują hamulce tarczowe Shimano.
Super Commuter+ dostępny będzie od wiosny 2017.
Super Commuter+ 8
Cena Detaliczna: 19 499 PLN
Rama: wysoce sprawna, hydroformowana rama roweru elektrycznego z wbudowanym akumulatorem i osłoną Motor Armor
Widelec: sztywny, z włókna węglowego ze zintegrwanym mocowaniem błotnika i osią RockShox Maxle Stealth
Koła: piasty Shimano XT, oś przelotowa 15mm
Opony: Schwalbe Super Moto-X z ochroną antyprzebiciową Greenguard, 650bx2.4, certyfikat ECE-R75
Napęd: Shimano XT, korba RIDE+ 18, 11 biegów
Siodło: Bontrager Evoke 2
Sztyca: Bontrager Race
Kierownica: Bontrager, giętka o niskim profilu
Mostek: Bontrager Elite, 7 stopni
Hamulce: hydrauliczne tarczowe Shimano M615
Bateria: Bosch PowerPack 500
Sterownik: Bosch Purion
Silnik: Bosch Performance CX, 25 km/h, 250W
Super Commuter+ 8S
Cena Detaliczna: 21 999 PLN
Rama: wysoce sprawna, hydroformowana rama roweru elektrycznego z wbudowanym akumulatorem i osłoną Motor Armor Widelec: sztywny, z włókna węglowego ze zintegrwanym mocowaniem błotnika i osią RockShox Maxle Stealth Koła: piasty Shimano XT, oś przelotowa 15mm Opony: Schwalbe Super Moto-X z ochroną antyprzebiciową Greenguard, 650bx2.4, certyfikat ECE-R75 Napęd: Shimano XT, korba RIDE+ 18, 11 biegów Siodło: Bontrager Evoke 2 Sztyca: Bontrager Race Kierownica: Bontrager, giętka o niskim profilu Mostek: Bontrager Elite, 7 stopni Hamulce: hydrauliczne tarczowe Magura MT5e Bateria: Bosch PowerPack 500 Sterownik: Bosch Purion Silnik: Bosch Performance Speed, 45 km/h Oświetlenie: Supernova M99 Pro przód, Supernova E3 tył
Super Commuter+ 9
Cena Detaliczna: 20 499 PLN
Rama: wysoce sprawna, hydroformowana rama roweru elektrycznego z wbudowanym akumulatorem i osłoną Motor Armor Widelec: sztywny, z włókna węglowego ze zintegrwanym mocowaniem błotnika i osią RockShox Maxle Stealth Koła: piasty Shimano XT, oś przelotowa 15mm Opony: Schwalbe Super Moto-X z ochroną antyprzebiciową Greenguard, 650bx2.4, certyfikat ECE-R75 Napęd: bezstopniowa zmiana biegów NuVinci N380 SE Siodło: Bontrager Evoke 2 Sztyca: Bontrager Race Kierownica: Bontrager, giętka o niskim profilu Mostek: Bontrager Elite, 7 stopni Hamulce: hydrauliczne tarczowe Magura CarboTecture Bateria: Bosch PowerPack 500 Sterownik: Bosch Purion Silnik: Bosch Performance CX, 25 km/h, 250W
Super Commuter+ 9S
Cena Detaliczna: 22 999 PLN
Rama: wysoce sprawna, hydroformowana rama roweru elektrycznego z wbudowanym akumulatorem i osłoną Motor Armor Widelec: sztywny, z włókna węglowego ze zintegrwanym mocowaniem błotnika i osią RockShox Maxle Stealth Koła: piasty Shimano XT, oś przelotowa 15mm Opony: Schwalbe Super Moto-X z ochroną antyprzebiciową Greenguard, 650bx2.4, certyfikat ECE-R75 Napęd: bezstopniowa zmiana biegów NuVinci N380 SE Siodło: Bontrager Evoke 2 Sztyca: Bontrager Race Kierownica: Bontrager, giętka o niskim profilu Mostek: Bontrager Elite, 7 stopni Hamulce: hydrauliczne tarczowe Magura MT5e Bateria: Bosch PowerPack 500 Sterownik: Bosch Purion Silnik: Bosch Performance Speed, 45 km/h Oświetlenie: Supernova M99 Pro przód, Supernova E3 tył